Regulamin

Definicje

1. Sprzedawca – AGA OBUWIE Sp. z o. o, sp. k. z siedzibą w Kielcach 25-017, ul. Ignacego Paderewskiego 3/5. Wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta Kielce, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000662380, legitymująca się numerem NIP:959 198 38 25 oraz REGON: 366514379. Dane kontaktowe: e-mail sklep@agabuty.pl , tel. 607 690 127
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna (nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną), która dokonuje zamówienia w sklepie;
3. Konsument –oznacza osobę fizyczną dokonującą ze sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Regulamin – niniejszy regulamin określający warunki zasady korzystania ze sklepu internetowego, dostępnego pod adresem: www.agabuty.pl, za pośrednictwem którego klient może korzystać z usług oraz zawrzeć umowę sprzedaży.
5. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy agabuty.pl a klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego sklepu;
6. Towar – produkty prezentowane w sklepie internetowym

Postanowienia ogólne
            Warunkiem korzystania z usług i zawarcia umowy sprzedaży jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień.
            Regulamin skierowany jest do wszystkich klientów. Klient zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich postanowień regulaminu w formie obowiązującej w momencie korzystania zawarcia umowy sprzedaży.
            Regulamin określa zasady korzystania przez klientów z usług oraz zasady zawierania umowy sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a klientem. 

            Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, dokonujący zakupów w celach niezwiązanych z prowadzona działalnością gospodarczą, posiada takie same prawa przysługujące konsumentom.
            Klient zobowiązany jest do korzystania z usług oferowanych przez sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.  Klient obowiązany jest do wprowadzenia danych zgodnych z prawdą. Zabronione jest bezprawne działanie, które może utrudniać funkcjonowanie sklepu.

            Sprzedawca oświadcza, że wszelkie dane osobowe klientów, uzyskane w celu realizacji transakcji, będą wykorzystane wyłącznie w tym celu i nie zostaną udostępnione osobą trzecim. Sprzedawca może pozbawić klienta prawa do korzystania ze sklepu internetowego w przypadku stwierdzenia naruszenia przez klienta postanowień regulaminu.

Zamówienia

            Cena towaru podana w sklepie on-line zawiera podatek VAT.

Umowę sprzedaży zawrzeć może klient poprzez złożenie i opłacenie zamówienia.

Aby zamówienie było poprawnie złożone kupujący musi:

    zatwierdzić wybraną zawartość koszyka,

    właściwie wypełnić formularz zamówienia, podając dokładnie dane niezbędnie do wysyłki,

    wybrać formę płatności oraz dostawy,

Płatności za zakupiony towar można dokonać:

1. Przelewy online:

    ING Bank Śląski 05 1050 1416 1000 0090 8133 2067

2. Karty płatnicze

    MasterCard

    Visa

3. Blik

Zamówienia można dokonywać 24godziny na dobę prze 7 dni w tygodniu. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty za towar oraz dostawę na rachunek bankowy usługodawcy.

            Wszelkie pytania złożone drogą elektroniczna bądź telefonicznie sprzedawca odpowiada od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00

Wysyłka towaru następuje w ciągu jednego dnia roboczego od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sprzedawcy. W tytule należy podać numer zamówienia oraz dane kupującego.

            Odbierając przesyłkę klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. Jeżeli stwierdzi uszkodzenia, należy sporządzić protokół szkody, w obecności kuriera. Niniejszy protokół wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać przesłany do sprzedającego.

Wymiana

            Wymiana zakupionego towaru jest możliwa, po wcześniejszym kontakcie ze sprzedawcą.

Wymieniany towar klient odsyła na własny koszt do sprzedawcy. Wszystkie niezbędnie do dokonania wymiany informacje, dostępne są na stronie sklepu w zakładce „Wymiana, reklamacja, zwrot.”

Reklamacja

            Towary sprzedawane w sklepię są objęte gwarancją producenta.

Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad. W razie ujawnienia się wady towaru klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić sprzedawcę.

            Jednoosobowy przedsiębiorca może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub skorzystać z prawa do rękojmi, jeśli będzie to dotyczyć umowy nie związanej z prowadzoną przez niego działalnością.

            Reklamację należy składać za pomocą formularza reklamacyjnego, znajdującego się na stronie sklepu w zakładce „Wymiana, reklamacja, zwrot.” lub za pomocą poczty e -mail na adres: sklep@agabuty.pl

Na rozpatrzenie reklamacji sklep ma 14 dni od dnia otrzymania paczki.

Reklamacji nie podlegają:

   uszkodzenia mechaniczne (podarcia, obtarcia, obicia, zadrapania, poplamienia itd.),

   uszkodzenia i odbarwienia wynikające z niedopasowania modelu do budowy stopy,

   uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru,

   uszkodzenia wynikające z zużywania się towaru (w tym wkładek),

   towary używane niezgodnie z ich przeznaczeniem,

   wygoda towaru,

   przemakanie (z wyjątkiem butów wodoodpornych) ,

   farbowanie skór naturalnych, farbowanie wnętrza buta oraz wkładek ,

   urwane lub uszkodzone ozdoby, zamki błyskawiczne,

   różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z różnic w ustawieniu parametrów monitora Klienta (różnice barw, odcieni),

          Reklamacje składane na podstawie rękojmi regulują przepisy kodeksu cywilnego, kieruje się  je zawsze bezpośrednio do sprzedawcy, który jednocześnie jest odpowiedzialny za ich rozpatrzenie:

Kodeks cywilny, Dział II. Rękojmia za wady

Art. 556. § 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym (rękojmia za wady fizyczne).

§ 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej; w razie sprzedaży praw sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie praw (rękojmi za wady prawne).

Odstąpienie od umowy, zwrot towaru

            Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych. Aby skorzystać z przysługującego prawa do zwrotu, należy poinformować sprzedawcę o decyzji odstąpienia od umowy. Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30.05.2014r. (Dz. U. 2014r. Poz.827 ze zm.). W przypadku pisemnego odstąpienia od zawartej umowy klient zobowiązany jest zwrócić towar w terminie 14 dni.

W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

            Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie (nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczeni o odstąpieniu od umowy), zwrócić klientowi dokonane płatności pomniejszone o koszty wybranej dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru bądź dostarczenia dowodu wysłania.

            Wszelkie informacje oraz formularz  odstąpienia od umowy zawartej na odległość, sprzedawca udostępnia na stronie sklepu w zakładce „Wymiana, reklamacja, zwrot.”

Postanowienia końcowe

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian niniejszego regulaminu.

Zgodnie z art. 12 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy Państwa iż:

Administratorem danych osobowych jest:  

AGA OBUWIE Sp. z o. o, sp. k.

            ul. Ignacego Paderewskiego 3/5

            Kielcach 25-017

             NIP:959 198 38 25

Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie zawartej umowy. W każdym momencie przysługuje Państwu prawdo dostępu do podanych danych oraz do ich zmiany.

            Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej nam zgody, w każdym momencie zgodę mogą Państwo cofnąć.