Wymiana towaru

W celu dokonania wymiany należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
1. Upewnij się czy wymieniany towar jest nadal u nas dostępny.
Sprawdź czy towar w wybranym kolorze i rozmiarze jest dostępny na naszej stronie.

2. Wyślij do nas e-maila na adres: sklep@agabuty.pl
W treści napisz:
- imię i nazwisko, na które było złożone zamówienie
- numer telefonu kontaktowego
- adres e-mail
- numer zamówienia oraz datę zakupu
- nazwę oraz numer wymienianego produktu
- krótki opis powodu wymiany

3. Odesłanie produktu
Dokonując wymiany towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz oryginałem dowodu zakupu.
PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA!

4. Wysyłka
Wymieniany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
AGA OBUWIE
ul. Paderewskiego 3/5
25-017 Kielce
z dopiskiem: WYMIANA

Zwrot towaru

W celu dokonania zwrotu należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu
Proszę wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do przesyłki.
Możesz skorzystać z gotowego formularza znajdującego się na naszej stronie agabuty.pl w zakładce „wymiany, zwroty,reklamacje”.

Formularz zwrotu w formacie pdf:  POBIERZ

2. Odesłanie produktu
Dokonując zwrotu towaru prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, opakowaniem oraz oryginałem dowodu zakupu.
PROSIMY NIE OBKLEJAĆ ORYGINALNEGO PUDEŁKA!

Zwracany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
AGA OBUWIE
ul. Paderewskiego 3/5
25-017 Kielce
z dopiskiem: ZWROT

3. Pieniądze zostaną zwrócone nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania paczki.

4. Informujemy, że bezpośrednie koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.
Nie odbieramy przesyłek zwrotnych nadanych za pobraniem.
Drogi Kliencie! Zadbaj o to aby odsyłane obuwie było czyste.

Reklamacja

W celu złożenia reklamacji należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji.
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Możesz skorzystać z gotowego formularza znajdującego się na naszej stronie agabuty.pl w zakładce „wymiany, zwroty,reklamacje”.

Formularz reklamacji w formacie pdf:  POBIERZ

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Zwracany towar należy wysłać na własny koszt, na adres:
AGA OBUWIE
ul. Paderewskiego 3/5
25-017 Kielce
z dopiskiem: REKLAMACJA

4. Na rozpatrzenie reklamacji sklep ma 14 dni od dnia otrzymania paczki.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności.

Co nie podlega reklamacji?
• uszkodzenia mechaniczne (podarcia, obtarcia, obicia, zadrapania, poplamienia itd.),
• uszkodzenia i odbarwienia wynikające z niedopasowania modelu do budowy stopy,
• uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru,
• uszkodzenia wynikające z zużywania się towaru (w tym wkładek),
• towary używane niezgodnie z ich przeznaczeniem,
• wygoda towaru,
• przemakanie (z wyjątkiem butów wodoodpornych) ,
• farbowanie skór naturalnych, farbowanie wnętrza buta oraz wkładek ,
• urwane lub uszkodzone ozdoby, zamki błyskawiczne,
• różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z różnic w ustawieniu parametrów monitora Klienta (różnice barw, odcieni),